BTK hangi konulara bakar?
BTK, Türkiye’deki tüm telekomünikasyon sektörünün düzenlenmesi ve denetlenmesinden sorumludur ve ülkedeki ilk sektörel düzenleyici otoritedir. BTK’nın önemli görevlerinden biri, birden fazla şirketi içeren telekomünikasyon sektöründe rekabet kurallarını düzenlemek ve etik bir rekabet ortamı yaratmaktır.
BTK nelere bakıyor?
Kurumun görevleri arasında tüketici haklarının korunması ve piyasanın izlenmesi ve denetimi yer alıyor. BTK ayrıca elektronik haberleşme, internet ve posta hizmetleri gibi alanlarda düzenleme yapma yetkisine de sahip.
BTK hangi şikayetlere bakar?
Şikayet gönderme, zararlı içerik bildirme, sabit abonelik talebinde bulunma gibi işlemler kurumun internet sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir. BTK, İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları çözer, dolayısıyla İnternet sağlayıcınızla ilgili bir abonelik sorununuz varsa yapmanız gereken en iyi şey BTK ile iletişime geçmektir.
BTK özel mi devlet mi?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 5809 sayılı Kanun ve diğer kanunlarla verilen görevleri yerine getirmek ve yetkileri kullanmak üzere kurulmuş, idari ve mali özerkliğe sahip, kamu hukukuna tabi tüzel kişiliğe sahip bir kurumdur. BTK, Yönetim Kurulu ve Cumhurbaşkanlığı Teşkilatından oluşur12. Kurul Başkanı aynı zamanda kurumun Başkanıdır.
BTK şikayet edince ne olur?
Şikayetiniz, hizmeti aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden 10 iş günü içerisinde cevaplandırılacaktır. Verilen cevapla sorun çözülemezse tüketici 10 gün içerisinde işletme çözümüne itiraz edebilir.
BTK nereye bağlı?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTKK)Kuruluş tarihi29 Ocak 2000Önceki kurumTelekomünikasyon KurumuBağlılıkTürkiye Cumhuriyeti CumhurbaşkanlığıAdresEskişehir Yolu 10.Km No.:276 Çankaya / Ankara8 satır daha
BTK paralı mı?
BTK AKADEMİ Türkiye’nin en iyi #ücretsiz #eğitim portalı olmaya devam ediyor!26 Ocak 2023
BTK katalog suçlar nelerdir?
İşte soykırım suçları ve işkenceyle insan ticareti ihlali organize suçlarının listesi. Daha fazla makale… •4 Ağustos 2024
BTK’nın başında kim var?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Başkanı Dr. Ömer Fatih Sayan.
BTK kurum incelemesi ne kadar sürer?
Komisyonun şikâyet üzerine yapacağı soruşturmaya 60 gün içinde cevap vermesi öngörülmekle birlikte, resen yapacağı soruşturma için bir süre sınırı konulmamıştır.
BTK e-Devlet onaylı mı?
Değerli yakınlarımız, e-devlet profilinizde belgeleriniz görüntülenmiyor.
Cimer hangi şikayetlere bakar?
Millet ile Devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe kullanımı ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini dile getirebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunmaktadır.
BTK ne ile ilgilenir?
BTK Nedir? Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na bağlı olan BTK, Türkiye’de telekomünikasyon sektörünü denetleyen ve düzenleyen kurumdur.
BTK hangi parti?
Bağımsız Türkiye Partisi, 25 Eylül 2001’de kurulan ve Türkiye’de faaliyet gösteren bir siyasi partidir. Partinin tüzüğüne göre resmi kısaltması “BTP”dir.
BTK ücretsiz mi?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından yürütülen birçok BTK Akademi eğitim kursuna çevrimiçi ve ücretsiz olarak erişebilirsiniz. Web sitesi üzerinden erişilebilen eğitim kurslarına e-devlet platformu üzerinden giriş yapabilir ve kariyer tercihinizi seçebilirsiniz.
BTK niye instagramı kapattı?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), 2 Ağustos 2024’te “kataloğun suçlarla uyuşmaması” gerekçesiyle Instagram’a erişimi engelledi.
BTK Akademi nedir ne işe yarar?
BTK Akademi’ye Hoş Geldiniz! BTK Akademi online eğitim platformuna dilediğiniz yerden bağlanıp dilediğiniz eğitimi özgürce izleyebilmeniz için sabit ve mobil internet erişimi sunan operatörler tarafından sizlere ücretsiz 6 GB internet paketi hazırlandı.
BTK hangi parti?
Bağımsız Türkiye Partisi, 25 Eylül 2001’de kurulan ve Türkiye’de faaliyet gösteren bir siyasi partidir. Partinin tüzüğüne göre resmi kısaltması “BTP”dir.
BTK şikayet kaç günde cevaplanır?
İşletmeciler bu kanaldan ve doğrudan işletmeciye iletilen şikayetlere 15 gün içinde cevap vermek zorundadır. Alınan cevaplar BTK tarafından incelenecek ve mevzuata uygun olanlar tüketiciye iletilecektir.